Як правильно фотографувати продукцію для онлайн-магазину?
Люди сподіваються, що комерційні онлайн-пропозиції абсолютно відповідають дійсності. Якщо в традиційному супермаркеті можна особисто оглянути й помацати необхідний товар, то в Інтернеті доведеться вірити тільки фотознімкам товарних позицій та їхніми описами.
Тому публікація всіляких високоякісних фотографій асортименту продукції – найважливіша складова успішної діяльності кожного віртуального магазину. Зручний інтерфейс, привабливий web-дизайн не заповнять відсутність фото. Якщо вірити статистичним даним, професійний знімок конкретної речі збільшує число потенційних клієнтів приблизно на 2%.
Істотні критерії професійного рівня фотографії:
- Розмір/Роздільна здатність;
- Вирівнювання;
- Фон;
- Точність передачі кольору.
Обов’язково слід звертати увагу на деталі наочного сприйняття різних груп об’єктів. це:
- Відмінна видимість виробу;
- Великий план;
- Гамма кольорів та відтінків;
- Точні розмірні пропорції;
- Присутність тіні.
Розмір/Роздільна здатність
Мініатюрні знімки – ненадійний двигун продажів. Необхідно представити людям зображення з високою роздільною здатністю. Пам’ятайте про оптимізацію для роботи в Інтернеті. Робіть все грамотно: витвори, що складаються з декількох мільйонів пікселів, гальмують завантаження ресурсу, відлякуючи користувачів ще на самому початку. При цьому відповідні критерії:
- Можливість використання масштабування;
- Елемент допуску на інші платформи електронної комерції.
Вирівнювання
Ідентичний прийом розташування об’єктів фотозйомки в кадрі збільшує привабливість онлайн-каталогу, що надає клієнтам вдосконалений призначений для користувача досвід. При вирівнюванні верхньої, центральної та нижньої частини картинки слід витримувати послідовність, віддаючи перевагу одному напрямку.
Грамотно і естетично оформлені сторінки товарних груп є характерним показником авторитетного інтернет-магазину, базисом довірчого співробітництва організації-покупця.
Фон – кольоровий або білий?
Більшість товарів фотографують на білому фоні: проаналізувавши сім мільйонів знімків можна побачити, що в 75% випадках краще замінити оригінальний задній план на білий. це:
- Допоможе зосередитися саме на конкретному продукті;
- Білий колір гармонує з будь-яким web-дизайном;
- Дозволить сконцентрувати увагу на кнопці СТА;
- Дає можливість мінімізації розмір файлу.
Серія фотографій в одному стилі додасть образу інтернет-магазину надійності та солідності.
Білий колір на задньому плані фотознімків чудово показав себе на сторінках товарів і продовжує користуватися величезною популярністю. Між іншим, він трохи нуднуватий. Оформляти web-сторінки товарних груп фахівці радять креативно:
- Повна кольорова заливка. Багато продавців небезпідставно переймаються: кольоровий фон викликає у користувача плутанину. Щоб вирішити подібну проблему краще обирати його виключно для однотонних чорно-білих виробів. Іншим колірним варіантам, наприклад з принтами і паттернами більше буде гармоніювати звичайний нейтральний задній план.
- Для спрощення завдання можна організувати фотосесію в білому кольорі, а при обробці змінювати тон фону. Таким способом реально отримати барвисті фото для web-сторінок товарних категорій, більш скромні – для карток товарів;
- Тематичний прийом. Задум підійде продавцям одягу, взуття, аксесуарів. Текстурний фон здатний надати виробам особливу характерність, підкреслити індивідуальність. Спеціально оформлений банер, який виконує роль фону, забезпечить відкидаєму тінь речі, акцентуючи її форму. Такий підхід допомагає отримати глибину зображення. При безпосередньому переході на сторінку товару застосовуйте знімки, зроблені в традиційній нейтральній обстановці.
- Природний фон. Ще один прийом для торговельних майданчиків модної індустрії: спробуйте відтворити історію створення трендової колекції поза стінами фотостудії. Подібні фото зацікавлюють, заворожують, змушують побажати придбати конкретний виріб. Такий метод не з дешевих, але він того вартий.
- Натурна фотосесія – не перевага фешн-індустрії. Може бути корисною кожному мережевому ритейлеру: дуже важливо грамотно обіграти річ, виконуючи неординарні фотографії. Щоб уникнути перебору, по черзі задійте альтернативні знімки зі звичайними студійними фото.
- Проявіть фантазію для сторінок категорій товарів. Якщо ви цього не зробите, то це застосують ваші конкуренти. Картки товарів навпаки потребують універсальності, консерватизмі. Це суттєвий елемент представлення брендів не тільки на своєму торговельному майданчику, а й в інших інтернет-магазинах до найсуворіших вимог до фотографій.
Точність передачі кольору
Колір є ще одним важливим моментом інтернет-шопінгу. Переконайтеся, що ваші фото відтворюють реальну колірну гамму товарів. Інакше клієнти розчаруються, пред’являть вам претензії у невідповідності отриманого виробу з замовленим.
Приймайте до уваги, що для моніторів ПК, web-браузерів характерні неоднакові колірні профілі. Щоб уникнути розпізнавальної інтерпретації, конвертуйте файли JPEG в колірний простір sRGB.
Пропрацювавши загальні вимоги, потрібно розібратися з більш предметними відмінностями фотознімків товарів. Всі вони впливають на конверсію, тому мають першорядне значення.
Видимість предмета
У звичайному супермаркеті людина може уважно оглянути річ, що сподобалася з різних сторін, підійти ближче або стати далі, оцінюючи на відстані. Для передачі максимально наближеного до дійсності ефекту, показуйте виріб з різних ракурсів, застосовуючи вид спереду, ззаду, з боків, зверху, знизу. При можливості демонструйте різні стани предмета – відкритий / закритий, поруч з супутніми товарами. Дуже важливо показати річ в дії – контекст дає відмінне уявлення про реальну об’ємність, практичному використанні.
Функція зуму надає можливість розгляду кожного елемента. Застосувавши масштабування, упевніться, що збільшена картинка не втрачає чіткості, це дозволяє розрізнити дрібні деталі.
Добре зарекомендували себе трендові 3D-фотографії, що повертаються на 360º. Солідна значна картина містить високоякісні фото, виконані під різними кутами. Частину отриманих знімків публікують в каталозі, використовують при створенні відеороликів, популярних сьогодні гіфів.
Великий план
Більшість онлайн-користувачів купують товари через мобільні телефони, планшети. Їм, головне, бачити велику якісну картинку. Зробіть так, щоб товар можна було розглянути навіть без масштабування.
Гамма кольорів і відтінків
Коли в наявності різні колірні виконання товару, додайте фото окремих відтінків. Це допоможе покупцям правильно підібрати виріб. Якщо людям необхідно уявляти собі, як виглядає бажана річ, а кольори або принти разюче характерні від передбачуваного товару, вас чекає висока ймовірність повернень продукції, негативних відгуків, негативної реакції постійних користувачів.
Точні розмірні пропорції
Незначні відхилення мають величезний вплив. Це відноситься до параметрів товарів на картках. Іноді відтворити дійсний розмір предмета непросто: застосовувати лінійку, сірникову коробку, монету не завжди представляється можливим навіть в плані естетики.
Задіюйте хитрий прийом: застосовуйте коробку білого кольору. Специфічна рамка візуально зменшує простір, допомагаючи уявити величину, а нейтральний фон не відволікає від найважливішого.
Якщо до вашого товару не застосовують даний спосіб, то при наступних фотообробках змінюйте розміри в ручному режимі.
Присутність тіні
Грамотне застосування подібного методу підвищує якість фотографій, вигідно відокремлюючи від суперників по ніші. Робити гарні знімки можна і без значних витрат або профільних фахівців. Головне, бажання фотографа і скрупульозна увага до дрібниць.
Найчастіше через тіні предмет втрачає свою привабливість. Розрізняють відмінність між тінями на товар і тінями від нього: перші шкодять знімку, другі – надають особливу «родзинку».
Користуйтеся природним світлом або спеціальними програмами фотообробки, додаючи тіні в подальшому, але завжди дотримуйтесь два правила:
Максимальна неприкрашеність;
Послідовність (ідентичний тип тіней для фото однієї товарної групи).
Відомі деякі різновиди тіней:
- Власні – ідеальний варіант для показу взуття;
- Від джерела світла, що знаходиться збоку – найбільше підходять для сонцезахисних окулярів, ювелірних прикрас;
- Від джерела світла, що знаходиться зверху – метод можна застосовувати для найрізноманітніших товарів: від дверних конструкцій і предметів умеблювання до головних уборів і маленьких аксесуарів.
- Підбирати художній ефект слід індивідуально для кожного конкретного випадку, з огляду на особливості товару, умови проведення фотосесії.
Отримання фотознімків
Багато ритейлерів отримують фотографії:
- У безпосередніх виробників і постачальників продукції;
- Наймають професійного фото-оператора;
- За допомогою своїх особистих напрацювань.
Найкраще створити високоякісні неперевершені фото, ніж використовувати готовий каталог виробника. Вибрати одне або інше – залежить від потреб власника інтернет-магазину, його здібностей, фінансових можливостей, вільного часу.
Послуги хорошого фотографа – можливість сконцентруватися на пріоритетних завданнях бізнесу.
Самостійна зйомка вимагає певних знань, яскравого світла, непоганої камери.
Наочна демонстрація товарних позицій прирівнюється до їх якості. Не ігноруйте викладену вище інформацію, як підприємець ви ризикуєте іміджем і репутацією своєї компанії, майбутніми конверсіями вашого торгового онлайн-майданчика.
Схожі статті
Суперництво в онлайн-торгівлі: як обігнати конкурентів?
Борючись за кожного клієнта, власники віртуальних магазинів замислюються про те, як вистояти в протиборстві з аналогічними торговими майданчиками у своїй
Читати далі…
Найчастіші відвідувачі онлайн-магазинів: чоловіки чи жінки?
Хто більше любить віртуальний шопінг? Звичайно ж, жінки, скажете ви. Але все ж цікаво, чоловіки теж любителі інтернет-магазинів? Давайте розбиратися,
Читати далі…
Перетворюємо випадкових клієнтів онлайн-магазину в постійних
Ви власник інтернет-магазину. Web-сайт створений, персонал укомплектований, продукція чекає покупців на складі, онлайн-користувачі здійснюють замовлення. Здається, ви всім задоволені, але
Читати далі…
Структуруйте свій інтернет-магазин грамотно – розподіляйте продукцію по групах
Розробка результативного віртуального магазину вимагає чіткого розуміння функціонування пошукових систем, способів пошуку користувачами потрібних товарів і послуг, методів залучення найбільшої
Читати далі…
22 явні та неявні причини відсутності продажів вашого інтернет-магазину: приклади і способи вирішення проблем
Ви не розумієте, чому відсутні продажі? Скористайтеся рекомендаціями фахівців, у них вкладено величезний досвід і велике число напрацювань в e-commerce.
Читати далі…
Відкриваємо віртуальний магазин парфумерії та косметики
Спробуйте подумки перенестися у казкове б’юті-царство, де править балом краса. Це не жарт: будемо розбиратися в питаннях продажу косметичних засобів
Читати далі…