Покрокова інструкція, як відкрити інтернет-магазин з продажу смартфонів
Сьогодні ми розглянемо, як відкрити комерційний ресурс із реалізації смартфонів і мобільних телефонів, розберемо, на кого орієнтована дана продукція, проведемо аналіз ринку, а також розглянемо основні рекомендації з просуванню сайту.
Особливості ринку
У даний момент вітчизняний ринок смартфонів і мобільних телефонів має наступні особливості:
- Високий рівень попиту. У зв’язку з тим, що вартість смартфонів опустилася до прийнятного рівня, а потреба в них є практично у кожного громадянина, попит на даний вид товару дуже високий. Більш того, він постійно зростає. Так, рівень продажів даного виду гаджетів у поточному році підвищився на 23 відсотки в порівнянні з минулим роком.
- Постійно зростаюча ціна. Середня вартість смартфона в поточному році становить 230 доларів, у той час як у минулому році цей показник дорівнював 190 доларів.
- Збільшення обсягів онлайн-продажів. Тільки за перші 3 місяці поточного року через інтернет-магазини було реалізовано 835 тисяч пристроїв, що свідчить про підвищення рівня довіри до даного виду купівль.
- Відсутність сезонності. Смартфони та аксесуари до них купуються незалежно від пори року. Однак найбільший попит на дану продукцію спостерігається ближче до свят.
- Китайська продукція займає лідируючі позиції на ринку. У минулому році вперше за всю історію продажів смартфонів лідером виявилася китайська компанія Huawei, а не південнокорейський бренд Samsung.
Аналіз цільової аудиторії
У даний момент смартфон є абсолютно у кожної людини, отже, цільова аудиторія для інтернет-магазину з продажу даного виду гаджетів досить широка. Тому, щоб розібратися в ній, необхідно умовно розділити потенційних клієнтів на вікові категорії:
- Школярі. Смартфони для даної категорії купують батьки, при цьому орієнтуючись на доступні моделі, які не шкода розбити або втратити.
- Підлітки. Категорія орієнтована на пристрої з хорошою камерою фотографій, високою продуктивністю для ігор і великим об’ємом пам’яті. Купівля пристрої також здійснюється батьками, але з урахуванням потреб дитини.
- Молоде покоління. Мають середній рівень доходу і при покупці смартфона орієнтуються на думку блогерів. Набувають найрізноманітніші смартфони, у яких ціна відповідає якості.
- Люди середнього віку. Орієнтуються на моделі, що підкреслюють статус, які потім використовуються переважно для дзвінків, так як фотознімки дана категорія осіб воліє робити на якісний професійний фотоапарат.
- Люди похилого віку. Смартфони їм частіше купують діти, які піклуються про те, щоб їхні батьки постійно були на зв’язку. Для даної категорії осіб підбираються смартфони з великим об’ємом батареї і гучним динаміком.
Асортимент
Підбір асортименту для комерційного ресурсу з продажу даного виду гаджетів є досить простим завданням. Для цього цілком достатньо відвідати сайт найбільшого інтернет-магазину та подивитися топ продажів. Також можна подивитися телевізор і дізнатися, який продукт сьогодні активно рекламується. Останнім часом особливою популярністю користуються товари від компанії Samsung, Huawei, Apple та ряду китайських виробників.
При створенні асортименту також не варто забувати про недорогих кнопкових телефонах, які як і раніше користуються попитом серед осіб пенсійного віку та дітей до 6-ти років. Такі моделі не дозволять отримати величезного прибутку, але зможуть приносити стабільний дохід.
Окрім смартфонів на сайті рекомендується розмістити аксесуари для цього виду гаджетів, такі як захисне скло, плівка та чохол. Також не варто забувати й про супутні товари у вигляді навушників, портативних батарей і Bluetooth-колонок. Якщо в команді компанії є майстри з ремонту, також слід замовити додаткові запчастини, а саме скла і дисплеї, які дуже часто б’ються.
Ще одним додатковим джерелом доходу можуть стати прикраси для смартфона, особливо якщо вони виконані вручну. Уклавши договір з майстром hand-made, власник інтернет-магазину зможе продавати дійсно унікальну продукцію, яка користуватиметься попитом.
Рекрутинг персоналу
На посаду менеджера з продажів важливо наймати людину, що розуміється в сучасній техніці, який зможе відповісти клієнту абсолютно на будь-яке питання, починаючи від технічної частини та закінчуючи поточним становищем компанії-виробника на ринку. Відвідуючи магазини з продажу смартфонів, можна помітити, що продавцями в них найчастіше є чоловіки, так як їм більш властиво цікавитися сучасною технікою.
Під час прийому на роботу слід влаштувати майбутньому продавцеві невелику перевірку на знання асортименту сайту, а також провести навчання підключення та робочі процедури кожного пристрою. Це дозволить в подальшому при спілкуванні з клієнтом підвищити рівень лояльності та забезпечити приплив клієнтів.
Вибір постачальників
Однією з відмінних рис ринку смартфонів є те, що від самого інтернет-магазину в даній сфері залежить не так багато, як від постачальника. Вибір постачальника здатний вплинути на репутацію ресурсу і, як наслідок, на рівень доходу. Якщо договір буде укладено з сумлінним учасником ринку, то сайт зможе торгувати якісними пристроями, якщо ж ні – то доведеться займатися реалізацією дешевих підробок з Китаю.
Методи доставки та оплати товарів
Смартфон є одним з найбільш зручних товарів. Його доставку можна здійснювати абсолютно в будь-який куточок країни без особливих проблем. Важливо подбати про те, щоб клієнт міг забрати пристрій зручним для нього способом. Для цього можна укласти угоду з різними службами доставки, які здійснюють кур’єрську доставку.
Оплата також повинна прийматися всіма можливими способами. Через те, що даний вид продукції орієнтований на всі категорії осіб, оплата повинна прийматися як через банківські платежі, так і через різні системи електронних платежів. Важливо пам’ятати, що чим зручніше клієнтові проводити оплату – тим краще.
Повернення продукції
Згідно з вимогами законодавства, при продажу неякісного товару інтернет-магазин зобов’язаний повернути клієнту фінансові кошти або обміняти його на інший пристрій. Для зниження кількості повернень важливо укладати угоди з сумлінними постачальниками, якісно упаковувати продукцію перед відправкою та виконувати перевірку кожного пристрою особисто.
Якщо ж клієнт заявить про неправомірність дій інтернет-магазину, то слід беззастережно повернути йому фінансові засоби. Подібне рішення дозволить підвищити рівень лояльності до ресурсу та можливо навіть приверне нових клієнтів.
Розробка сайту
У кожному інтернет-ресурсі, що займається реалізацією будь-якої продукції важлива наявність привабливого дизайну, зручною структури та якісного контенту. Розберемо кожен з цих параметрів більш детально.
Структура
Чим простіше буде структура сайту, тим краще для покупця. Каталог із продукцією рекомендується розбити на категорії та підкатегорії, яких повинно бути не більше трьох. В іншому випадку покупець може просто заплутатися в сайті. Найчастіше смартфони поділяють в залежності від країни-виробника або від бренду. В обов’язковому порядку на комерційному ресурсі слід встановити фільтри, що дозволяють сортувати моделі в залежності від їх технічних характеристик, ціни та популярності.
Дизайн
У зв’язку з тим, що цільова аудиторія сайту з продажу смартфонів досить широка, догодити кожному клієнту візуальним оформленням буде неможливо. Тому слід створювати максимально універсальний дизайн, що відповідає тематиці назви. Також візуальне оформлення можна зробити стриманим і стильним, що може сподобатися більшості відвідувачів. При цьому не варто забувати й про елементи експресії, які у потенційних клієнтів будуть ототожнюватися із технічним прогресом.
Наповнення сайту
Сайт слід обов’язково заповнити інформацією про сам ресурсі, а також створити розділ із відповідями на найпопулярніші питання. Не варто забувати й про власний блог, у якому можна розмістити корисні статті для клієнтів. Однак найбільшу увагу слід приділити заповненню карток товарів. Кожна картка має містити:
- опис гаджета;
- зображення товару з кількох ракурсів;
- опис технічних характеристик;
- інструкцію до пристрою в форматі PDF.
Якщо в картці товару крім усього вищевказаного буде розміщено відео з оглядом пристрою, то інтернет-магазину вдасться домогтися максимального рівня продажів.
Просування
Після створення сайту для досягнення успіху в сфері онлайн-продажів необхідно його просування. Погляньмо на цей процес з урахуванням специфіки обраного напрямку.
Контекстна реклама
Одним з найбільш ефективних способів підвищення обсягів продажів і впізнанності комерційного ресурсу є розміщення контекстної реклами. Цей інструмент дозволяє розмістити сайт на перших позиціях пошукових систем і обійти більшість конкурентів. При грамотному налаштуванню контекстної реклами людина буде бачити саме ваш сайт на першому місці.
Реклама в соціальних мережах
У даний момент існує кілька способів реклами в соціальних мережах. Перший полягає у створенні групи інтернет-магазину та розміщенні на її сторінці цікавого контенту та інформації про вступників новинки. Тут же можна розміщувати різні опитування з метою визначення потреб цільової аудиторії і безпосередньо спілкуватися з клієнтами, що може позитивно відбитися на репутації сайту.
Другий метод полягає у розміщенні реклами в найбільш популярних групах з великою кількістю передплатників, які присвячені сучасним технологіям. Замовити реклами в таких групах можна найчастіше через адміністратора або в спеціальному рекламному кабінеті.
Третій метод – налаштування таргетованої реклами. При правильному налаштуванні таргета продукція буде показуватися виключно цільової аудиторії. Так, школярам будуть висвітлюватися телефони за доступною ціною, особам середнього віку – стильні гаджети, а літнім людям – кнопкові телефони. Важливо, що даний вид реклами буде демонструватися тільки тим особам, які відповідають заданим характеристикам.
Реклама у блогерів і медійних особистостей
Замовлення реклами у блогера найчастіше сприяє підвищенню рівня продажів серед звичайних людей, які часто прислухаються до думки експертів. Як показує практика, найбільший вплив на вибір потенційних покупців надають медійні особистості, потім на рівні впливу йдуть блогери, Інста-блогери та мікроблогери. Інакше кажучи, все ті, хто має постійних передплатників у соціальних мережах. Якщо хто-небудь з вищевказаних осіб повідомить про те, що придбав телефон у вашому інтернет-магазині, то можна сміливо розраховувати на істотне збільшення обсягів прибутку.
Щоб створити ефективний сайт з продажу смартфонів, важливо дотримуватися всі вищевказані рекомендації, стежити за тенденціями ринків і постійно експериментувати, використовуючи різні види маркетингових інструментів.
Схожі статті
Як збільшити суму замовлення – cross-sell та up-sell продажу
Сьогодні існують два популярних методу підвищення рівня доходу комерційного ресурсу без вкладення додаткових фінансових коштів – це cross-sell та up-sell.
Читати далі…
Як найняти хорошого менеджера з продажів
Одним із найбільш важливих працівників кожного інтернет-магазину є менеджер з продажу. Ця посада має на увазі не тільки простий процес
Читати далі…
Як мотивувати клієнта до купівлі додаткових товарів
У даний момент існує величезна кількість методів, що підвищують рівень продажів. Однак найбільш цікавими з них є ті, які не
Читати далі…
Трафік – його значення для сайту та найефективніші методи його підвищення
Абсолютно будь-який сайт перестане приносити будь-який прибуток, якщо його перестануть відвідувати користувачі. Навіть якщо інтернет-магазин має широким асортиментом, пропонує найякіснішу
Читати далі…
Наскрізна аналітика
Як визначити, чи працює ваша реклама? Орієнтиром для багатьох компаній є показник того, як часто клієнти пишуть або телефонують. Є
Читати далі…
Як оцінити якісний дизайн сайту
Кожен стартап потребує своєї розкрутки. А що може краще за все презентувати ваш бізнес? Правильно – красивий, привабливий та якісно
Читати далі…