8 основних помилок при оформленні замовлення, які припускаються підприємствами електронної комерції

Главная » Маркетинг, Статті » 8 основних помилок при оформленні замовлення, які припускаються підприємствами електронної комерції

Не існує такого поняття, як “майже продаж”. Покинуті кошики поєднують у собі захоплення постачання продукту, який зацікавив людей, і жах від того, що ви зробили щось, щоб погасити цей інтерес. На щастя, значні дослідження дозволили виявити основні причини відмови від покупок у кошику.

Хоча деякі причини знаходяться поза контролем продавця – наприклад, покупці використовують кошик для визначення остаточної ціни – багато причин пов’язані із самим процесом оформлення замовлення і можуть бути скориговані для кращого задоволення потреб покупців. Нижче ми розглянемо деякі з найпоширеніших помилок при оформленні замовлення, яке підприємства електронної комерції можуть виправити, щоб зменшити кількість кинутих кошиків.

1. Не оптимізовано для мобільних пристроїв

Мобільні покупки знаходяться на підйомі, і якщо ваш інтернет-магазин не готовий задовольнити цю потребу, ви вже відстаєте. Старі способи оформлення замовлення зазвичай не мають вбудованих мобільних можливостей – або вони побудовані на основі старої структури оформлення замовлення, що робить їх менш безпечними. Якщо ваша каса не дуже добре виглядає на мобільних пристроях, подумайте про те, щоб впровадити більш сучасне рішення для каси спеціально розроблене для мобільних покупців.

2. Відсутність опції “Гостьова каса”

Для багатьох покупців думка про те, що їхня особиста інформація буде зберігатися на безлічі різних сайтів, неприваблива – зрештою, з розвитком Інтернету збільшилася кількість онлайн-хакерів. Деякі покупці дуже серйозно ставляться до своєї конфіденційності і не будуть робити покупки в онлайн-магазинах, якщо вони не можуть зареєструватися в якості гостя де їх інформація не зберігатиметься. Пропонуючи можливість гостьового оформлення замовлення, ви не пропустите можливість здійснити покупку у цієї аудиторії.

3. Запитування надто великої кількості інформації

Ще один розповсюджений винуватець: довгі форми, що вимагають надто багато інформації. Вам може знадобитися ця інформація для майбутніх маркетингових ініціатив, але ви втратите більше потенційних клієнтів, ніж придбаєте, якщо будете вимагати дні народження та іншу інформацію, яку покупці не вважатимуть доречною для свого замовлення. Запитуйте тільки ту інформацію, яка необхідна для доставки товару покупцю, та заповнюйте її автоматично, коли це можливо – ви завжди можете надіслати їм наступний лист із пропозицією “заповнити свій акаунт”, надавши більше інформації.

4. Багатосторінкові процеси оформлення замовлення

Викликаний Інтернетом брак уваги не зникає раптово, коли покупці дістають свої кредитні картки. Тривалий процес оформлення замовлення, який, здається, триває сторінки за сторінкою – навіть із корисним “індикатором прогресу” у верхній частині – розчаровує відвідувачів та ставить під загрозу продажу. Оформлення замовлення в одну сторінку – ідеальний варіант, але, як правило, воно можливе лише для постійних клієнтів, які вже увійшли до свого облікового запису на вашому підприємстві. Чим більше сторінок ви зможете скоротити, тим краще.

5. Невиправдана вартість доставки

Навіть якщо вітрина магазину не намагається приховати вартість доставки, побачити кінцеву ціну з урахуванням доставки – поширена перешкода, яка заважає покупкам. Найкращий спосіб усунути цей недолік – встановити поріг для безкоштовної доставки – зрештою, покупці зазвичай охочіше витрачають більше на додаткові товари, які можуть використовувати протягом тривалого часу, ніж разову послугу. Це може знизити вашу маржу, але це менша ціна, ніж втрачений продаж.

6. Обмежена різноманітність варіантів оплати

Враховуючи кількість способів і варіантів оплати, доступних сьогодні в мегамаркетах, багато клієнтів очікують, що малі підприємства наслідують їхній приклад. У кожного покупця є свій кращий спосіб оплати – будь то традиційні кредитні картки, Apple Pay або PayPal – і деякі з них з більшою ймовірністю здійснять покупку, якщо зможуть розподілити свої платежі. Розгляньте можливість додавання до своєї стратегії платежів універсального платіжного рішення, щоб задовольнити всіх покупців там, де їм найзручніше.

7. Відсутність печаток безпеки, що підвищують довіру

Ще одна причина, через яку покупці залишають кошик, полягає в тому, що вони відчувають брак довіри щодо вашого бізнесу. Один з найкращих способів завоювати довіру потенційних клієнтів – включити в процес оформлення замовлення будь-які печатки безпеки або маркери, які надає ваше платіжне рішення, щоб покупці знали, що їхня платіжна інформація буде оброблена безпечно. Усунення цього заперечення може значно переконати нових клієнтів зробити покупку у вашому магазині.

8. Відсутність функції живого чату

Зрештою багато покупців кидають кошик просто тому, що вони мають одне незначне питання, на яке вони не можуть знайти відповіді самостійно. Хоча, зателефонувавши або написавши електронною поштою, можна вчасно відповісти на запитання, більшість покупців хотіли б отримати відповідь до того, як натиснуть кнопку “купити”, і залишити сайт в очікуванні відповіді. Живий чат – це відмінний спосіб дозволити покупцям поставити своє питання та отримати відповідь негайно, щоб процес покупки не затягувався.

Підбиваючи підсумки

Покинуті кошики неминучі для підприємств електронної комерції, але ви можете скоротити їх кількість, забезпечивши оптимальний досвід користувача в процесі оформлення замовлення. Уникайте перелічених вище помилок процесу оформлення замовлення, щоб підвищити шанси вашого бізнесу на перетворення більшої кількості покупців на клієнтів.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    Дотримуйтесь цих найкращих практик при організації свого сайту електронної комерції

    Вас коли-небудь засмучував сайт із заплутаною структурою? Клієнти вважають цю проблему особливо неприємною, коли йдеться про сайти електронної комерції –
    Читати далі…

    Як клієнти можуть уникнути 3 класичних помилок у проектах веб-розробки

    Проекти з розробки веб-сайтів між клієнтами та агентствами можуть загрожувати потенційними проблемами. Щоб допомогти згладити цей процес, ми наводимо нижче
    Читати далі…

    Топ-5 видів цифрових платежів для магазинів електронної комерції

    Сьогодні у розпорядженні власників магазинів електронної комерції є безліч способів прийому платежів від покупців. Якщо в минулому власники інтернет-магазинів могли
    Читати далі…

    Найкращі маркетингові канали для підприємств електронної комерції

    За останні кілька років у маркетингу електронної комерції багато що змінилося. Ми не тільки проводимо все більше часу за своїми
    Читати далі…

    Опис товарів для інтернет-магазину: уникайте цих 8 помилок

    Коли йдеться про електронну комерцію, опис товару може зробити чи зірвати продаж. Оскільки покупці не можуть фізично оглянути те, що
    Читати далі…

    Введення у портрети покупців для електронної комерції

    Як власник бізнесу, ви знаходитесь у постійному прагненні дізнатися більше про своїх клієнтів. Розуміння їхніх потреб та бажань допомагає вам
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ