Як відкрити інтернет-магазин побутової техніки з нуля?

Главная » Маркетинг, Статті » Як відкрити інтернет-магазин побутової техніки з нуля?

Запуск власного комерційного сайту з продажу побутової техніки є дуже серйозним процесом. Це пов’язано з тим, що бізнесмен у такому випадку працює з великогабаритними товарами, що володіють високою вартістю, що приносять великий прибуток. Однак реалізація останнього пункту можлива лише в тому випадку, якщо все зроблено правильно. Тому сьогодні ми розберемося, які нюанси слід враховувати при відкритті власного інтернет-магазину побутової техніки.

З чого почати відкриття інтернет-магазину побутової техніки

Першою дією при відкритті комерційного ресурсу, що реалізовує побутову техніку, є створення бізнес-плану, в якому повинні враховуватися такі моменти:

  • відвідування податкової служби з подальшою реєстрацією ІП або ТОВ;
  • створення самого ресурсу та заповнення його продукцією;
  • придбання онлайн-каси з подальшою її реєстрацією;
  • опрацювання способів і умов доставки продукції;
  • набір працівників;
  • просування web-ресурсу в пошукових системах і соціальних мережах.

Варіанти роботи інтернет-магазину

У даний момент фахівці виділяють всього два варіанти роботи інтернет-магазинів даного напрямку – лайт і повноцінний. Вивчимо кожен з них більш детально.

Перший варіант роботи полягає у створенні сайту-вітрини, на якому розміщуються зображення та інформація про товари. Функціонування такого ресурсу має на увазі відсутність особистого складу та запасів продукції. У лайт-варіанті власник інтернет-магазину здійснює закупівлю товару у постачальника з наступною доставкою тільки після здійснення замовлення клієнтом. Такий спосіб роботи має кілька мінусів, а саме:

  • тривалий процес доставки продукції клієнту;
  • висока ймовірність відсутності замовленого клієнтом товару у постачальника;
  • неможливість конкурувати з великими компаніями, у яких весь процес купівлі та доставки товару поставлений на потік.

Другий варіант передбачає попередню закупівлю продавцем всіх представлених на його сайті товарів і розміщення їх на власному або орендованому складі. Такий метод вимагає великих капіталовкладень. У разі їх відсутності рекомендується починати торгівлю з невеликою техніки та оренди маленьких складів, так як в разі успіху завжди можна розширити асортимент і орендувати нове приміщення. Головним достоїнством такого методу є відсутність залежності від постачальників і швидкий процес доставки.

Конкуренція

У даний момент ринок переповнений великими магазинами побутової техніки, які можуть дозволити собі часто проводити акції і надавати клієнтам великі знижки на товари. На їх фоні у деяких бізнесменів-початківців можуть виникнути сумніви в успішному старті бізнесу в даному напрямку. Однак успіх все ж можливий.

Для цього необхідно подати на сайті товари однієї категорії і максимально розширити їх асортимент. Якщо в якості головної продукції обрані холодильники, то на сайті повинні бути представлені холодильники всіх марок і супутні їм товари.

Аналіз цільової аудиторії

У зв’язку з тим, що побутова техніка потрібна абсолютно всім, цільовою аудиторією магазину даного напрямку може бути хто завгодно. Однак, якщо починати з товарів певної категорії, то слід враховувати осіб, яких ця продукція може зацікавити. У більшості випадків цільовою аудиторією для комерційних сайтів побутової техніки є особи віком від 25-ти до 40 років із середнім рівнем достатку, що дозволяє не звертати увагу на товари з «Авіто», але і не дає можливість відвідувати дорогі магазини з елітною технікою. Найчастіше це особи, які придбали в недавньому часі власне житло і бажаючі його обставити новою технікою.

Вибір асортименту

Якщо інтернет-магазин буде займатися реалізацією товарів однієї категорії, то йому слід надати покупцеві максимально широкий вибір брендів. Для цього можна зробити висновок угоди з постачальниками або безпосередньо з компаніями-виробниками. При цьому товари можуть бути не тільки європейських, але і китайських виробників. Особливу увагу слід приділити китайським компаніям, так як саме вони найчастіше випускають новинки технологій. У цьому випадку головне вчасно замовити поставку потрібного товару і стати першим магазином на ринку країни, що пропонують таку продукцію.

За умови охоплення декількох категорій товарів, експерти рекомендують провести оцінку споживчого попиту. Це можна зробити за допомогою «Яндекс.Вордстат», опитування в соціальних мережах або аналізуючи прайс-листи постачальників. Паралельно з цим можна провести оцінку топів продажів і конкурентів.

При наповненні сайту товарами фахівці рекомендують виставляти не тільки перевірену часом продукцію, а й новинки у світі побутової техніки. Це дозволить залучити як консерваторів, що орієнтуються на продукцію тільки одного бренду, так і експериментаторів, які бажають скористатися новими функціями.

Окрему увагу слід приділити дрібним товарам, так як саме вони створюють максимальний прибуток для магазинів побутової техніки, а не дорога продукція. Існує кілька причин, чому так відбувається:

  • людям простіше розлучатися з невеликими сумами грошей, ніж з більш великими;
  • дрібні товари частіше виходять з ладу, а вартість їх ремонту не набагато нижче, ніж покупка нового пристрою;
  • невеликі товари частіше є подарунками для друзів або спонтанним покупками, що не можна сказати про велику побутову техніку.

Підбір працівників

Процес реалізації побутової техніки є досить складним і трудомістким. Тому власник інтернет-магазину даного напрямку просто фізично не зможе одночасно виконувати роль менеджера, кур’єра, бухгалтера і керівника. У зв’язку з цим фахівці рекомендують на старті розвитку комерційного сайту найняти хоча б мінімальний штат співробітників, що включає:

  • менеджера з продажу;
  • кур’єра;
  • вантажника на склад;
  • охоронця.

При цьому наймати бухгалтера на постійну роботу зовсім не обов’язково. Досить звернутися до фахівців на аутсорс. Разово наймати також можна осіб, що займаються розробкою, оптимізацією і просуванням сайту. При цьому бажано з кожним з них укласти договір.

Щоб інтернет-магазин був успішним, до підбору менеджерів і продавців, постійно спілкуються з покупцем, слід підійти з максимальною відповідальністю. При їх підборі слід звертати увагу на такі критерії як:

  • знання і розуміння характеристик продукції;
  • здатність доступно пояснювати відмінності товарів;
  • здатність виявляти потреби клієнтів;
  • наявність знань і зацікавленість у новинках побутової техніки.

Сезонність товарів

Як і всім іншим напрямкам комерційних сайтів, інтернет-магазину побутової техніки властива сезонність. У літній період можна спостерігати високий попит на тримери, вентилятори, газонокосарки та кондиціонери, а взимку – на обігрівачі й електрокаміни. При цьому на початку сезону дохід буде просто колосальним, у той час як ближче до кінця він може знизити сядо мінімальних показників. Тому ближче до кінця сезону слід обов’язково проводити розпродажі та акції.

Просування інтернет-магазину побутової техніки

Просування будь-якого інтернет-ресурсу, зокрема свого бізнесу, є комплексним заходом, що включає в себе кілька функціональних компонентів. Розглянемо кожен з них більш детально.

Розробка сайту

Процес створення сайту для інтернет-магазину побутової техніки – непроста й об’ємна задача. Для початку вам потрібно знайти надійний хостинг і вибрати сучасний движок, щоб завантаження ресурсу відбувалася швидко. Програміст повинен створити вам такий сайт, який буде зручний для кінцевого користувача.

Формування структури сайту

В інтернет-магазині з продажу побутової техніки представлено багато категорій і підкатегорій товарів, тому всі вони повинні бути структуровані з урахуванням зручності для покупців. Краще ознайомитися з прикладами успішних сайтів і подивитися, як це зроблено у них. Найчастіше товари класифікують за типом техніки або за належністю до бренду. Всю техніку можна розподілити між трьома ключовими групами – побутова техніка велика і дрібна, аудіотехніка, відеотехніка. Потім у кожну групу додавати категорії та підкатегорії.

Розміщення рекламних банерів

На головній сторінці сайту завжди повинен розміщуватися яскравий і привертає увагу рекламний блок. Наприклад, гарячі пропозиції, акція, знижка на товар дня і т.д. Найкраще розміщувати такий банер в шапці сайту та в правій зоні.

Які корисні фішки можуть знадобитися для сайту

Впровадження додаткових корисних блоків та атрибутів зіграє на користь у процесі просування вашого інтернет-магазину. Розберемося, що ще важливо враховувати при створенні web-ресурсу для продажу побутової техніки.

Розділ з товарними рекомендаціями

Найчастіше ефективні продажі трапляються, коли користувачі переходять за посиланнями на інші товари. Наприклад, клієнт переглядає один товар, а на сайті є опція рекомендації – клієнт бачить, які товари попутно купують разом з тим, який він вивчає зараз.

Віджети зворотного зв’язку

Можна впровадити онлайн-чат, опцію зворотного дзвінка або що-небудь інше корисне, щоб вивести користувача на прямий діалог з магазином. Не так-то просто купити побутову техніку, тим більше може виникнути багато супутніх питань. Дати на них відповіді зобов’язаний консультант, а зв’язатися з ним має бути максимально просто та зручно для клієнта, тому такі віджети вкрай важливі.

Товарні картки

Є одним з ефективних інструментів у просуванні інтернет-магазину. Картка товару повинна бути заповнена текстом, що продає з корисною інформацією щодо характеристик пристрою, принцип його дії, відмінні риси. Окремим плюсом буде наявність якісних фото, вказівка ​​ціни.

Контекстна та таргетована реклама

Контекстна реклама потрібна для формування трафіку на сайт, а таргетована – привертає цільову аудиторію.

Акційні пропозиції і знижки

Один з найбільш надійних і простих варіантів реклами для вашого комерційного web-ресурсу. Акції та розпродажі завжди привертають клієнтів і спокушають їх здійснювати імпульсивні покупки, користуючись поточною знижкою. Оголошення про розпродажі можна розмістити безпосередньо на сайті, роздавати листівки, опублікувати оголошення в соціальній мережі, замовити рекламу на сторонньому ресурсі.

SEO-просування

Вважається складним способом просування, до того ж дорогим. Доведеться докладати чимало зусиль, щоб використовувати високочастотні запити та контекстну рекламу з метою вийти в топ. Але конкуренція в сегменті досить велика, тому старання можуть не привести до бажаної мети. Краще спробувати просуватися на низькочастотних запитах.

Використання товарних агрегаторів

Товарним агрегаторами набагато легше потрапити в топ, тому зручніше просуватися через них. Підготуйтеся до того, щоб встановитися контакти з такими майданчиками як Яндекс.Маркет і Товари.Mail.Ru, а також із тематичними ресурсами.

Висновок

Щоб розвивати свій інтернет-магазин побутової техніки, доведеться вкладати в нього свій час і сили, використовувати всі методи просування, щоб виділятися серед конкурентів і завойовувати увагу цільової аудиторії.

Please follow and like us:
Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

Схожі статті

Що таке професійне вигорання і як повернутися до роботи з новими силами

Якщо думка про відвідування своєї роботи викликає нездужання, а спогади про робочий процес – тугу і бажання залишитися в ліжку,
Читати далі…

Що таке професійне вигорання і як повернутися до роботи з новими силами

Якщо думка про відвідування своєї роботи викликає нездужання, а спогади про робочий процес – тугу і бажання залишитися в ліжку,
Читати далі…

Що таке конверсія, для чого її потрібно підвищувати та як це зробити

Конверсія – це загадкове слово, яке не відоме починаючому власнику бізнесу. Тому в даній статті ми розберемося, що собою являє
Читати далі…

Як створити ефективну службу технічної підтримки клієнтів

Процес взаємодії інтернет-магазину з покупцем не закінчується після продажу товару. Після отримання своєї покупки у клієнта може виникнути безліч питань
Читати далі…

Що потрібно знати про процес повернення в інтернет-магазині

Рано чи пізно навіть найідеальніший інтернет-магазин зіштовхується з таким питанням як повернення продукції. Сьогодні ми розберемося, як до цього ставитися
Читати далі…

Як і для чого проводити навчання працівників

Підвищення кваліфікації та навчання новим особливостям ринку є необхідними для будь-якого співробітника інтернет-магазину. Сьогодні більшість працівників комерційних ресурсів працюють віддалено.
Читати далі…

Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

ДО


Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.