Топ-5 видів цифрових платежів для магазинів електронної комерції

Главная » Без категорії, Маркетинг, Статті » Топ-5 видів цифрових платежів для магазинів електронної комерції

Сьогодні у розпорядженні власників магазинів електронної комерції є безліч способів прийому платежів від покупців. Якщо в минулому власники інтернет-магазинів могли просто приймати дебетові та кредитні картки при оформленні замовлення або направляти покупців для оформлення замовлення телефоном, то сучасні власники інтернет-магазинів стикаються з різноманітними цифровими способами оплати, які перетворилися на нову “норму”.

Інтернет-покупці не тільки стали почуватися комфортніше з оновленим асортиментом способів оплати; багато хто з них очікує побачити кілька варіантів при оформленні замовлення. Понад те, 75% покупців відмовляються від угоди, якщо не пропонується кращий спосіб оплати. Якщо ви розглядаєте можливість розширення платіжних пропозицій вашого онлайн-бізнесу, читайте далі, щоб дізнатися про найпопулярніші способи оплати, які покупці електронної комерції шукають під час оформлення замовлення.

Дебетові та кредитні картки

Приклади: MasterCard, Visa, Amex и Discover

Дебетові картки знімають кошти безпосередньо з розрахункового рахунку покупця, що означає, що клієнт витрачає гроші, які він вже має. В якості альтернативи кредитні картки отримують кошти безпосередньо з банку, в якому покупець має кредитну лінію, що означає, що покупець витрачає гроші банку і поверне їх пізніше. В електронній комерції процес оплати як дебетовими, так і кредитними картками відбувається через платіжний шлюз, який полегшує транзакцію між банком покупця, банком продавця, картковою компанією та платіжним процесором.

В даний час використання дебетових і кредитних карт в Інтернеті, як і раніше, популярне, і в 2021 році на них припадало 70% операцій в Інтернеті. Крім того, що це найбільш часто використовуваний спосіб оплати в Інтернеті, переваги прийому дебетових та кредитних карток у магазинах електронної комерції включають:

  • Легітимізація бізнесу в очах споживачів за рахунок пропозиції, мабуть, найвідомішого та пізнаваного способу оплати
  • Забезпечення споживачам додаткового почуття безпеки завдяки банківському захисту, який вони отримують від несумлінних онлайн-продавців
  • Надання споживачам можливості отримувати винагороду від своїх банків за додаткові покупки з використанням цих карток

Електронні гаманці

Приклади: PayPal, Amazon Pay, Apple Pay, Google Pay

Електронний гаманець – це онлайн-додаток, який зберігає платіжну інформацію своїх користувачів, чи то номери кредитних карт чи банківських рахунків, у хмарі для легшого доступу. Покупці можуть переказувати гроші у свої цифрові гаманці і назад або просто робити платежі, коли транзакція здійснюється безпосередньо гаманцем. PayPal є одним із найстаріших і найвідоміших цифрових гаманців – фактично, в перші роки існування eBay, PayPal був одним із найпопулярніших способів оплати, який користувачі могли використовувати для покупок на роздрібному ринку.

Почасти завдяки пандемії, що спонукала роздрібних торговців приймати безконтактні платежі, оплата за допомогою мобільного гаманця перебуває на підйомі: очікується, що до 2025 року загальний обсяг операцій із мобільними гаманцями досягне 2,58 трильйона. Переваги платежів за допомогою мобільних гаманців включають:

  • Додаткову безпеку для клієнтів, чия банківська та карткова інформація ніколи не передається продавцям, у яких вони купують
  • Спрощений процес оформлення замовлення, що призводить до зменшення кількості кинутих кошиків завдяки скороченню обсягу необхідної платіжної інформації
  • Зручність для покупців, яким потрібно пам’ятати лише один пароль, а не CVV, адресу рахунку, точне ім’я на карті тощо.

Рішення типу “Купи зараз – заплати потім”

Приклади: PayPal Pay Later, Klarna, Affirm, Afterpay

Рішення “Купи зараз, заплати потім”

Працюють саме так, як вони звучать – клієнти можуть здійснити покупку негайно, але не турбуватися про виплату повної суми до пізнішої дати. Хоча це може здатися головним болем для власників бізнесу, це не так – тягар збирання грошей лежить на компанії, що пропонує рішення (наприклад, PayPal), яка сплачує власникам бізнесу всю суму вперед. Деякі рішення BNPL працюють за моделлю розстрочки платежу, тоді як інші використовують кредитну лінію, що надається постачальником рішення клієнту.

Оскільки очікується, що ринкова вартість BNPL подвоїться в період до 2024 року, ця відносно нова платіжна тенденція має певну силу. Рішення BNPL вигідні як покупцям, так і власникам бізнесу таким чином:

  • Гнучкість для покупців щодо необхідного часу оплати означає, що вони почуваються комфортніше, купуючи дорожчі товари раніше
  • Вища середня вартість замовлення, що означає більший дохід для власників бізнесу, оскільки покупці почуваються комфортніше, витрачаючи більше в цілому
  • Власникам бізнесу не потрібно стежити за покупцями та збирати з них оплату, оскільки компанія-посередник платить їм авансом

Криптовалюта

Примеры: Біткоїн, Dogecoin, Binance та Ethereum

Криптовалюта як галузь останнім часом знаходиться в центрі уваги, але вона, як і раніше, залишається привабливим варіантом для споживачів. Криптовалюта – це засіб обміну, який дозволяє користувачам здійснювати цифрові транзакції без фактичної зміни грошей; натомість сама валюта або купується/торгується на криптобіржах, або видобувається. Криптовалютні транзакції передаються між користувачами через криптогаманці та записуються в блокчейн – свого роду “цифрову книгу” – і шифруються за допомогою криптографії.

За останні кілька років криптовалюта демонструє експоненційне зростання, тому підприємствам електронної комерції, які прагнуть скористатися тенденціями і виявитися попереду всіх, доцільно прийняти її. Деякі інші переваги прийому криптовалюти включають:

  • Децентралізована природа криптовалюти робить її несприйнятливою до втручання держави та анонімною (для тих, хто не любить публічність)
  • Низька комісія за транзакції або її відсутність означає, що власники бізнесу не одержують стільки грошей за продаж своєї продукції
  • Зменшення можливостей для шахрайства, оскільки їх неможливо підробити і транзакція завершується негайно, а не за кілька днів

Подарункові карти

Приклади: Купуються безпосередньо у вашому магазині!

Стара як світ історія для роздрібного бізнесу, подарункові карти дозволяють покупцям заздалегідь оплачувати покупки у вашому магазині – подумайте про систему “заплати зараз, купи потім”. Якщо ваш бізнес продає привабливі, “подарункові” товари, ви, швидше за все, вже давно приймаєте подарункові картки на своїй вітрині. Але навіть ті компанії, чиї товари зазвичай не купують як подарунки, можуть скористатися цією пропозицією, позиціонуючи подарункові картки для відданих шанувальників бренду, включивши їх у стратегію залучення рефералів або інтегрувавши їх у стратегію повернення як “кредит магазину”.

Виробництво та розповсюдження подарункових карток неймовірно рентабельне для магазинів, а оскільки підприємства самі відповідають за те, як вони поширюються та враховуються, шахрайство практично неможливе. Ось деякі інші основні переваги прийому подарункових карток в Інтернеті:

  • Заохочує лояльність, оскільки їх можна витратити лише у ВАШОМУ магазині, що означає, що покупці гарантовано спробують додаткові товари
  • Заохочення рефералів, дозволяючи покупцям “дарувати” товари з вашого магазину своїм друзям та родичам, що підвищує впізнаваність бренду
  • Покупці зазвичай витрачають більше ліміту подарункової картки – це означає, що ви заробите трохи більше, ніж очікувалося, щоб скористатися усією сумою

У підсумку

Щоб задовольнити потреби сучасних онлайн-споживачів, магазини електронної комерції мають розвиватись, впроваджуючи популярні методи цифрової оплати. Розуміючи, які способи оплати покупці шукають і використовують найчастіше при покупках в Інтернеті, власники бізнесу можуть краще спланувати, які (і скільки) з них включити у свою платіжну стратегію на майбутнє.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.


    Схожі статті

    Як вибрати перевізника для інтернет-магазину

    При створенні бізнесу електронної комерції необхідно враховувати безліч важливих моментів, починаючи від того, які товари ви пропонуватимете, і закінчуючи тим,
    Читати далі…

    Ознаки невдалої стратегії бренду (і як їх усунути)

    Легко думати, якщо ваша компанія успішна, то вам не потрібно змінювати стратегію брендингу. Але, як ми бачили на прикладі таких
    Читати далі…

    Чому сучасний дизайн сайту необхідний для зростання електронної комерції

    У світі, який дедалі більше переходить у цифровий простір, сайт електронної комерції служить віртуальною демонстраційною залою, де компанії можуть представити
    Читати далі…

    Як клієнти можуть уникнути 3 класичних помилок у проектах веб-розробки

    Проекти з розробки веб-сайтів між клієнтами та агентствами можуть загрожувати потенційними проблемами. Щоб допомогти згладити цей процес, ми наводимо нижче
    Читати далі…

    Дотримуйтесь цих найкращих практик при організації свого сайту електронної комерції

    Вас коли-небудь засмучував сайт із заплутаною структурою? Клієнти вважають цю проблему особливо неприємною, коли йдеться про сайти електронної комерції –
    Читати далі…

    Найкращі маркетингові канали для підприємств електронної комерції

    За останні кілька років у маркетингу електронної комерції багато що змінилося. Ми не тільки проводимо все більше часу за своїми
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО



      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.