Світ фальшивої реклами настане в цьому десятилітті

Главная » Маркетинг, Статті » Світ фальшивої реклами настане в цьому десятилітті

Маніпульована реклама стає дедалі поширенішим явищем у маркетингу. Такі технології, як deepfakes, використовують штучний інтелект і машинне навчання для створення переконливих, правдоподібних, синтетичних копій, які практично неможливо виявити споживачам.

Світ реклами deepfake настає.

Глибокі підробки(deepfake), ймовірно, будуть використовуватися компаніями і маркетологами в роботі “Підготовка до ери глибоких підробок і реклами, створюваної штучним інтелектом: A Framework for Understanding Responses to Manipulated Advertising”, опублікованій в Journal of Advertising.

На сьогодні контент, створений синтетичними методами, здебільшого генерують користувачі, часто – технологи, які демонструють свою майстерність у сфері ШІ, навчаючи ШІ міняти місцями обличчя або голоси абсолютно різних акторів або політиків. Велика частина цього користувацького контенту є очевидною підробкою. Наміри виробників, найімовірніше, не стільки обдурити, ввести в оману або обдурити аудиторію, скільки створити гумор і продемонструвати потенційні можливості цієї нової технології.

Рекламодавці зможуть створювати глибокі підробки, які неможливо відрізнити від справжніх – зокрема глибокі підробки самих себе в рекламі – хоча експерти кажуть, що буде корисно уникати занадто реальних або точних зображень.

Дослідник цифрових інновацій у маркетингу та рекламі, доцент Колін Кемпбелл сказав: “Уявіть собі рекламу, в якій модель повністю відсутня, а на вас одягнений одяг – щось схоже на футуристичну рекламу у фільмі 2002 року “Доповідь про меншини”.

Така концепція може виявитися занадто лякаючою для багатьох споживачів. Існує безліч досліджень, які показують, що коли споживачі бачать у рекламі людей, схожих на них, це має позитивний ефект. Бренди можуть адаптувати рекламу, створюючи фейкову модель, яка точно відповідає вашій національності, зросту, вдягнена в одяг, схожий на той, який ви купували раніше, або який вам сподобався в Інтернеті, яка стоїть на вулиці поруч із вашим будинком або місцем роботи, використовуючи дані, витягнуті із соціальних мереж, датчиків роздрібної торгівлі або програм лояльності.

Ці персоналізовані оголошення можуть призвести до збільшення продажів і поліпшення репутації брендів, якщо тільки вони не перейдуть у гіперспостереження за покупцями, що призведе до занепокоєння щодо конфіденційності та почуття вразливості у споживачів.

Дослідник інновацій у роздрібній торгівлі та соціальних медіа, професор Шон Сендс, каже: “Цілком імовірно, що глибокі підробки будуть широко використовуватися в основних ЗМІ протягом десятиліття.

Маркетологи прагнутимуть створювати “справді людські” фальшивки, щоб здаватися “справжніми”. Але у нас також є дослідження, які показують, що споживачі можуть бути більш поблажливими до явно віртуальних авторитетів. Деякі компанії можуть прагнути до того, щоб факт підробки був відомий, тому споживачі можуть поблажливіше ставитися до їхніх проступків.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    Нова модель штучного інтелекту може допомогти запобігти руйнівним і дорогим витокам даних

    Експерти в галузі конфіденційності створили алгоритм штучного інтелекту(ШІ), який автоматично перевіряє системи, що зберігають конфіденційність, щодо потенційного витоку даних. Це
    Читати далі…

    Використання невеликих безпілотників для вимірювання швидкості вітру в полярних регіонах

    Дрони та аналогічні малі безпілотні літальні апарати (БПЛА) за останні кілька років набули величезного сплеску популярності завдяки інноваційному застосуванню, такому
    Читати далі…

    Новий нейроморфний чіп для ШІ на периферії, при малій частці енергії та розміру сучасних обчислювальних платформ

    Міжнародна група дослідників розробила і створила чіп, який виконує обчислення безпосередньо в пам’яті та може запускати широкий спектр застосунків ШІ
    Читати далі…

    Завдяки новій термічній обробці 3D-друковані метали можуть витримувати екстремальні умови

    Нова термічна обробка, розроблена в Массачусетському технологічному інституті, перетворює мікроскопічну структуру 3D-друкованих металів, роблячи їх більш міцними і стійкими до
    Читати далі…

    Вченим вдалося вирішити алгоритмічну загадку 50-х років

    Уже понад півстоліття дослідники всього світу б’ються над алгоритмічною проблемою, відомою як “проблема найкоротшого шляху з одного джерела”. Суть проблеми
    Читати далі…

    Дослідники: ШІ в під’єднаних автомобілях зменшив затори в годину пік

    У День подяки США мільйони людей подорожуватимуть автомагістралями, і багато хто з них зіткнеться з ділянками, де рух застопорився без
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ