Секрети запуску інтернет-магазину з продажу продуктів харчування

Главная » Маркетинг, Статті » Секрети запуску інтернет-магазину з продажу продуктів харчування

Для свого існування людині щодня необхідна їжа та вода. З огляду на, що люди бажають харчуватися смачною їжею, відкриття інтернет-магазину з продажу продуктів буде актуальним завжди. Однак перш, ніж приступити до даного процесу, необхідно ознайомитися з його деякими нюансами.

Що потрібно для відкриття інтернет-магазину продуктів

Перед тим як приступити до запуску власного web-ресурсу з продажу продуктів, необхідно ознайомитися з деякими аспектами даної діяльності. Також варто врахувати, що даний ринок має високий рівень конкуренції, через що при створенні слід обов’язково врахувати свої сильні сторони, що дозволяють вигідно виглядати на тлі конкурентів.

Отримання дозволу на торгівлю

Першочерговим завданням кожного початківця бізнесмена є отримання дозволу на торгівлю. Незважаючи на те, що всі операції будуть проводитися в режимі онлайн, даний документ є необхідністю для створення інтернет-магазину з продажу продуктів. Для його отримання потрібно пройти ряд процедур і заповнити безліч паперів.

Для подальшого успішного розвитку web-ресурсу його власнику потрібно дотримуватися законів і платити податки.

Вибір назви магазину

Назва нового ресурсу з продажу продуктів повинно інформувати кожного клієнта про вид діяльності web-ресурсу. Крім цього, назва повинна приємно сприйматися на слух і суттєво відрізнятися від конкурентних сайтів. При роботі в конкретному місті чи області в назві можна це вказати.

Приклад назви магазина
Приклад назви магазина

Підбір постачальників

Наступним дією перед початком відкриття є аналіз ринку постачальників, вивчення їх сильних і слабких сторін. Безумовно, рекомендується вибирати постачальника з найбільш низькими цінами, однак при цьому слід також звертати увагу на швидкість поставок, якість продукції та оперативність зв’язку. Нерідко в гонитві за низькою ціною можна зустріти недобросовісного постачальника, тому краще повністю оцінити ринок і зробити найбільш вигідний вибір.

Що потрібно знати про клієнтів

Важливо перед запуском ресурсу визначити цільову аудиторію або уточнити її у постачальників. Так, для продуктів здорового харчування цільовою аудиторією будуть спортсмени, бодібілдери, фітнес-моделі і прихильники здорового способу життя. Якщо ж продавець планує поставку дорогих фруктів із зарубіжних країн, то його аудиторією будуть люди з високим рівнем достатку. Кожен раз при підборі та введенні продукту важливо орієнтуватися на покупця.

Продукти цільової аудиторії
Продукти цільової аудиторії

Цінова політика

Ціна на представлені в асортименті продукти буде прямо залежати від цільової аудиторії. При орієнтованості на пенсійну групу слід виставляти більш низькі ціни і пропонувати різні акції. Але при орієнтованості на людей із середнім і високим рівнем достатку слід виставляти більш високі ціни, так як дані категорії готові заплатити гідну ціну за якісний продукт.

Однак при всьому цьому варто враховувати, що навіть багаті люди люблять економію. Тому перед початком продажів слід вивчити ціни конкурентів і знизити вартість своїх продуктів на 5-10 відсотків. При цьому зниження буде несуттєвим, а приплив клієнтів, навпаки, в рази збільшиться.

Зразок товарів
Зразок товарів

Підбір асортименту

У разі створення інтернет-магазину продуктів широкого профілю важливо, щоб в наявності завжди були товари першої необхідності такі як хліб, м’ясо, крупи, овочі і фрукти.

За умови запуску вузькоспрямованого магазину слід максимально збільшити кількість видів одного товару. Якщо основним напрямком є ​​риба, то клієнту необхідно пропонувати все, починаючи від кільки та закінчуючи блакитним тунцем.

Не варто забувати й про сезонний асортименті. Так, в літній період до основних продуктів слід додавати шашлики і морозиво, а в зимовий – апельсини та мандарини.

Ідеальним вважається розміщення серед асортименту продуктів деяких супутніх товарів, таких як спеціалізована посуд, столові інструменти, а також кухонне приладдя, які можуть стати в нагоді в процесі приготування того чи іншого блюда.

Вибір дизайну

Зовнішній вигляд web-ресурсу всіляко повинен викликати у клієнта бажання придбати продукт. Тому для інтернет-магазину продуктів найкращим вибором будуть соковиті тони, що викликають апетит, такі як червоний, жовтий і зелений. При цьому бажано виключити відбивають дане почуття кольору – синій та блакитний.

Зовнішній вигляд web-ресурса
Зовнішній вигляд web-ресурса

Способи просування інтернет-магазину продуктів

У даний момент в мережі інтернет можна зустріти спеціалістів, що пропонують безліч різних методів просування сайта. Однак у даній статті ми розглянемо тільки найефективніші з них.

Рекламні компанії

Фахівці настійно рекомендують створювати рекламні компанії, орієнтовані на кожний сегмент цільової аудиторії. Так, наприклад, можна створити рекламу з доставки обідів, сніданків і вечерь в ланч-боксах, орієнтовану на:

  • офісних працівників;
  • молодих мам;
  • студентів;
  • прихильників здорового способу життя.

Для останніх можна створювати збалансовані комплексні обіди з високим вмістом білка, розроблені дієтологом.

Однак це лише невеликий список цільової аудиторії. До перерахованих вище категоріях споживачів, які цікавляться доставкою продуктів харчування, також варто віднести вегетаріанців і осіб, що дотримують релігійні пости.

Подібні рекламні кампанії можна розміщувати в пошукових системах, соціальні мережі, на форумах, а також на YouTube-каналах. Для їх розміщення також можна використовувати телевізійні канали та радіо.

Реклама про здорове харчування
Реклама про здорове харчування

Знижки та акції

Найпопулярнішими інструментами просування є знижки і акції. При необхідності можна вказати товар тижні, запропонувати знижки за замовлення в нічний час або при самовивозі. При грамотному використанні даного інструменту він не тільки не принесе збиток, але і значно збільшить дохід за рахунок залучення нових клієнтів.

Залучення нових клієнтів

Клієнти можуть приходити як з онлайну, так і з офлайна. Для залучення першої категорії осіб потрібно SEO-просування інтернет-магазину, а також розміщення контекстної реклами. Грамотне використання ключових слів дозволяє просунути інтернет-магазин на першу сторінку пошукової видачі. Залучення оффлайн зажадає розміщення реклами на білбордах і ЗМІ.

Створення контенту

Не менш ефективним способом популяризації та просування інтернет-магазину з продажу продуктів є створення якісного контенту. Для цього на сайті необхідно створити кілька розділів і заповнити їх відповідають текстами і зображеннями. Щоб сайт почав успішним без використання реклами, слід дотримуватися наступних рекомендацій:

  • головна сторінка – тут розміщена інформація про продукти, їх постачальників, умови оплати і доставки, а також про графік роботи;
  • опис товарів – кожен товар слід описати барвисто і дати точні смакові характеристики, вказати відомості про калорійність, повідомити про корисні властивості і обов’язково написати про протипоказання в разі наявності таких;
Опис товару
Опис товару
  • фотографії та відео – рекомендується використовувати фото- і відеоматеріали, зняті професіоналом, що дозволяють викликати у клієнта бажання купити і миттєво з’їсти продукт;
Фотоматеріали
Фотоматеріали
  • корисні статті – розміщення корисної інформації з вибору продуктів з використанням ключових фраз і прямих посилань на власний товар;
  • питання і відповіді – створення блоку з наданням відповідей на найпоширеніші питання підвищить рівень довіри клієнтів і заощадить час менеджерам компанії на надання відповідей;
  • рецепти – необхідний атрибут кожного інтернет-магазину з продажу продуктів, який не тільки привертає домогосподарок, але і викликає у них бажання купити і спробувати новий продукт (для максимальної популяризації рекомендується додавання відео з процесом приготування);
Приклади рецептів
Приклади рецептів
  • успіхи і досягнення – обов’язково слід викладати для загального доступу позитивні відгуки, нагороди і дипломи, здатні підвищити лояльність клієнтів.

Участь в кулінарних заходах

Ще одним ефективним способом просування web-ресурсу з продажу продуктів є участь в кулінарних заходах, що проводяться в різних містах. До їх числа відносяться ярмарки, лекції, майстер-класи, фестивалі та семінари. Запропонувавши спонсорство в подібних подіях можна не тільки розмістити рекламу, а й надати власні продукти для тестування і дегустації, що дозволить залучити навіть незацікавлених клієнтів. Важливо відзначити, що подібні події в більшості випадків висвітлюються в ЗМІ, що значно підвищує впізнаваність інтернет-магазину.

Під час проведення таких заходів слід обов’язково роздати учасникам флаєра і листівки. Одночасно з цим можна запросити популярних кулінарних блогерів, які також зможуть створити контент з описом продукції веб-ресурсу і залучити до нього нових клієнтів.

Висока якість сервісу

Бездоганне обслуговування кожного клієнта також може стати одним з ефективних інструментів підвищення рівня популярності інтернет-магазину з продажу продуктів. Особливо за умови постійного вдосконалення даного напрямку.

Клієнтам періодично слід нагадувати, що тільки ваші менеджери можуть відповісти на всі питання, що цікавлять, зможуть порекомендувати той чи інший продукт для створення кулінарних шедеврів, а також зможуть повідомити кращий рецепт і в деталях описати етапи приготування будь-якої страви. Безумовно, вся ця інформація міститься на сайті, проте набагато приємніше її почути від кваліфікованого фахівця, що розбирається в кулінарії.

При цьому співробітників слід підготувати до того, що їм потрібно надавати повну розгорнуту консультацію в телефонному режимі або онлайн. Щоб працівникам це стало цікаво і сервіс поліпшувався, рекомендується створити премію за звання самий важливий продавець, яка буде видаватися щомісяця.

Висока якість сервісу
Висока якість сервісу

Поширені помилки при запуску інтернет-магазину продуктів

Занижені ціни здатні викликати недовіру потенційних клієнтів, так як більшість людей звикло до приказки про те, що безкоштовний сир зустрічається тільки в мишоловці. Низька вартість викликає сумніви в свіжості продуктів і їх якості. Кращим вибором для зниження цін буде проведення акцій.

Відсутність ексклюзивних товарів і власних відмінних рис не дозволять покупцеві виділити для себе конкретний інтернет-магазин. Привабливість можна створити за рахунок виставлення на продаж ексклюзивного продукту, який вкрай складно купити в тому чи іншому регіоні.

Низька якість пропонованих товарів, яке вважається найважливішим фактором у сфері продуктів, здатне відштовхнути клієнтів. Більш того, в даному випадку спрацює сарафанне радіо, що поширює всю негативну інформацію, що призведе до величезних фінансових втрат.

Висновок

Якщо дотримуватися всіх рекомендацій, описаним вище, створення і розкрутка інтернет-магазину не потребує багато зусиль. Закуповуючи якісні продукти, проводячи акції і піклуючись про клієнтів, можна створити кращий web-ресурс, що приносить гарний прибуток.

Коллектив сайта

Коллектив сайта

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (651 оценок, среднее: 4.60 из 5)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

    Схожі статті

    Детальна інструкція запуску успішного інтернет-магазин з продажу сумок

    Сумочки для щоденних прогулянок, клатчі для свят, невеликі планшетки для ділових зустрічей і великі сумки для подорожей – все це
    Читати далі…

    Особливості створення та просування інтернет-магазину меблів

    Існуючі сьогодні інтернет-магазини продають практично все, починаючи від книг і закінчуючи автомобільними запчастинами. Однак більшість подібних товарів і без цього
    Читати далі…

    Як правильно написати тексти для розділів інтернет-магазину

    Текстова складова сайту інтернет-магазину є далеко не найважливішою частиною. Однак, незважаючи на це, вона також здатна залучати клієнтів і приносити
    Читати далі…

    Для чого потрібна УТП та основні особливості її складення

    Торгувати в сучасному світі вкрай непросто, так як в мережі Інтернет представлена величезна кількість однакових товарів з однаковою ціною, що
    Читати далі…

    Значення нейромереж в розвитку інтернет-магазину

    У недавньому часі одним з маркетингових інструментів стали нейромережі, які більш відомі серед широких мас як штучний інтелект. ІІ використовується
    Читати далі…

    Як запустити прибутковий інтернет-магазин дитячих товарів з нуля

    В електронній комерції товари для дітей є одним з найбільш затребуваних продуктів. Практично кожен турботливий батько та любляча мати бажають
    Читати далі…

      Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


      ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

      ДО


      Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.

      ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ НИЖЧЕ І НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ