Найпоширеніші помилки при SEO-просуванні

Главная » Маркетинг, Статті » Найпоширеніші помилки при SEO-просуванні

Незважаючи на те, що за останні кілька років правила сортування сайтів при пошуковій видачі істотно змінилися, деякі власники інтернет-магазинів і раніше продовжують спотворювати свої сайти кривими ключами, великою кількістю рекламних банерів nf великою кількістю посилань. Все це не тільки не дозволяє підвищити популярність сайту, але і знижує його позиції в пошукових системах. Щоб подібних подій не відбувалося, розглянемо основні помилки SEO-просування, які не можна допускати в 2019-му році.

Використання не унікальних текстів

Перша помилка може здатися, на перший погляд, смішна. Однак навіть сьогодні деякі власники сайтів як і раніше копіюють тексти чужих статей і виставляють їх на власному web-ресурсі. Такі бізнесмени ні разу не чули про сервіси для перевірки унікальності текстів і про те, що ресурси зі скопійованими статтями завжди знаходяться на останніх позиціях в пошуковій видачі.

У разі якщо на сайті все ж є подібні тексти, необхідно терміново їх переписати. Для цього слід найняти грамотного копірайтера, який зможе наповнити ресурс корисним і якісним контентом. Крім цього, він доведе свої тексти до 100-відсоткової унікальності, прибере зайву воду і гармонійно використовує ключі.

Криві ключові фрази

При згадці найпоширенішою помилки – кривих ключових фраз – багато власників сайтів здригнуться в жаху, так як в більшості випадків вони наполягають на тому, щоб ключі використовувалися виключно в тому вигляді, який вони надавали, без зміни відмінків, ком і великих літер. Часто результатом такої наполегливості ставали криві ключі, які було вкрай складно прочитати потенційному покупцеві. І якщо кілька років тому це було б правильно, то сьогодні це є грубою помилкою.

Справа в тому, що порівняно недавно алгоритми пошукових роботів пошукових систем істотно змінилися, через що сьогодні в пошуковій видачі на перших позиціях відображаються інформативні та читабельні статті. У зв’язку з цим в 2019-му році ключові фрази можна схиляти, змінювати і навіть розбивати на кілька пропозицій, роблячи при цьому текст максимально приємним для прочитання. Пошукові боти зможуть знайти ключі абсолютно в будь-якому вигляді.

Недостатній обсяг текстів

Станом на сьогоднішній день, пошукові боти віддають перевагу максимально корисним текстів, обсяг яких становить не менше 5-ти тисяч символів. Однак картка товару не може містити подібний обсяг, через що цю помилку допускають багато інтернет-магазинів.

Щоб виключити її і досягти високих позицій у пошуковій видачі, власникам таких ресурсів рекомендується створювати блоги, в яких і будуть розміщуватися статті з таким обсягом, розширювати розділ «Про компанію» та максимально збільшувати всі наявні тексти. Подібне рішення дозволить власнику ресурсу вирішити відразу кілька завдань:

  • збільшити кількість ключів на сайті;
  • підвищити популярність ресурсу при написанні дійсно цікавих для клієнтів статей;
  • отримати можливість розміщення користувачами посилань в соціальних мережах і на інших ресурсах.

Куплені посилання

Нерідко для популяризації власного сайту власники інтернет-магазинів купують посилання на різних агрегаторах і біржах, керуючись при цьому думкою, що чим більше буде посилань на сайті зі сторонніх ресурсів – тим більше буде потік клієнтів. Однак насправді це не так.

Навіть якщо хто-небудь і перейде по посиланню, він це зробить з цікавості або просто випадково, натиснувши на кнопку переходу, що не забезпечить лідів. Крім того, в даний момент пошукові системи почали масового боротися з процесом придбання посилань на сторонніх ресурсах шляхом пошуку і зниження таких сайтів в пошуковій видачі.

Однак це не привід повністю відмовлятися від посилань. Їх можуть поширювати звичайні користувачі на форумах або популярні видання, що призведе до залучення клієнтів і підвищенню рівня довіри до web-ресурсу. Але про закупівлю варто забути назавжди.

Відсутність оновлень

Чимало бізнесменів після створення і заповнення сайту часто забувають про оновлення, що є грубою помилкою. Це пов’язано з тим, що пошукові боти часто аналізують ресурси на наявність оновлень, так як їх завдання полягає в наданні користувачам тільки свіжої та актуальної інформації.

Саме тому SEO-фахівці настійно рекомендують постійно наповнювати сайт контентом – вести блог, додавати нові товари і створювати огляди на них, використовуючи паралельно перелинковку з іншими сторінками web-ресурсу.

Відсутність перелінковки

Перелінковка є однією з найважливіших складових сайту. З її допомогою можна зв’язати картки товарів з блогом, а той, у свою чергу, зі сторінкою розпродажів, пов’язаної з товарами, які хоче просунути власник web-ресурсу. Якщо правильно використовувати цей інструмент, всі сторінки сайту можна зв’язати один з одним.

Подібна нехитра операція дозволяє максимально збільшити час перебування споживача на сайті, що призводить не тільки до підвищення рівня довіри клієнта, а й до підвищення позиції ресурсу в пошуковій видачі.

Щоб отримати максимальну вигоду від даного інструменту, слід уважно переглянути вже готові тексти, розміщені на сайті і додати в них посилання, які надсилають клієнта на інші, цікаві для нього сторінки.

Дублюючий сайт

Більшість бізнесменів бажає максимально збільшити рівень свого доходу, через що часто створюють другі сайти інтернет-магазинів, повністю дублюючі інформацію оригіналу. Однак таким дією вони допускають одну з найгрубіших помилок. Справа в тому, що пошукові системи здійснюють пошук інформації та її зіставлення. У разі виявлення двох однакових сайтів пошуковий бот виставить тільки одне посилання в пошуковій видачі, через що кошти, витрачені на другий сайт, зникнуть не тільки безповоротно, але і безглуздо.

Саме тому експерти рекомендують засоби, які бізнесмен хоче вкласти в створення сайту-дублера, витратити на розвиток основного сайту.

Використання виключно SEO-оптимізації

Власники інтернет-магазинів на території країн СНД настільки вірять в абсолютні можливості SEO-оптимізації, що не хочуть навіть розглядати інші методи просування web-ресурсу. На їхню думку, наповнення сайту ключами і мета-теги, може автоматично перемістити ресурс на перші позиції пошукової видачі. Однак в сфері електронної комерції існує понад сотні інтернет-магазинів з такими ж тегами і ключами, що робить подібні дії недостатніми для просування сайту.

Тому для просування web-ресурсу фахівці рекомендують використовувати комплексний маркетинг, який включає:

  • розміщення контекстної реклами;
  • просування на форумах і в соціальних мережах;
  • замовлення реклами у медійних особистостей;
  • проведення офлайн-заходів.

Все це дійсно допоможе зробити сайт популярним і приверне покупців.

Відсутність адаптивної версії сайту

Безліч статей написано про необхідність адаптації сайту не тільки під різні web-оглядачі, але й під різні пристрої. Але, незважаючи на це, в 2019-му році, як і раніше в смартфонах можна зустріти обрізані сторінки деяких ресурсів, невірне відображення тексту, зображення з великим об’ємом, меню, що перекриває всю продукцію інтернет-магазину і багато іншого.

Для створення адаптивної версії сайту рекомендується найняти грамотного web-дизайнера, який зможе усунути всі вищевказані недоліки і забезпечити ресурс однаково хорошою роботою як на ПК, так і на смартфонах.

Надмірна кількість реклами

Велика кількість яскравих рекламних банерів, докучливі чати і постійно спливаючі вікна перетворюють будь-який сайт в новорічну ялинку. Безумовно, реклама дозволяє підвищувати обсяги торгівлі, але не в умовах, коли її дуже багато. Як правило, надмірна кількість банерів призводить до того, що користувачі просто перестають звертати на них увагу і це в кращому випадку, а в гіршому – клієнт просто покине сайт, не переходячи ні на одну вкладку меню і не розглядаючи запропоновану продукцію.

Для розміщення рекламних банерів на сайті фахівці радять дотримуватися правила «максимум трьох». Саме таку кількість рекламних блоків має використовуватися в рамках однієї сторінки, з яких одне вікно – це банер, друге – чат для спілкування з менеджером, а третє – спливаюче повідомлення, яке завжди можна відключити.

Відсутність форматування

Абсолютно будь-який текст для сайту незалежно від того, призначений він для опису товару або являє собою інформаційну статтю, повинен форматироваться. У ньому повинні бути заголовки, підзаголовки, таблиці, списки і слова, виділені жирним шрифтом. Усе це люблять пошукові боти.

Мета-теги є не менш значущим елементом тексту, так як вони дозволяють користувачеві зрозуміти, про що написано на що цікавить його сторінці ще до відвідування сайту.

Некоректна робота robots.txt

Кожен сайт має текстовий файл robots.txt, який є своєрідною інструкцією для пошукових роботів, де вказується, які дії слід виконувати з web-ресурсом. Найбільш часто в цьому файлі вказується інформація про заборону індексації та використанні певних сторінок. Найчастіше в нього вносять зміни при переробці карток товарів, тим самим тимчасово обмежуючи доступ до індексації пошуковою системою певної сторінки. Однак після завершення переробки про даному файлі часто забувають, що не дає пошуковим системам отримати доступ до вже нового товару. Це призводить до зниження рівня продажів і обсягів прибутку.

Щоб уникнути проблеми, описаної вище, фахівці рекомендують не вносити змін до цього текстовий файл та уважно вивчити його зміст перед запуском web-ресурсу.

Велика кількість сторінок 404

Якщо на сайті є велика кількість сторінок 404, він може виявитися на останніх позиціях пошукової видачі. Це пов’язано з тим, що пошукові боти максимально піклуються про якість контенту і не бажають розчаровувати користувачів. Наявність таких помилок можна перевірити за допомогою спеціального інструменту «Яндекс.Вебмайстер».

У разі виявлення таких помилок слід налаштувати редирект 301, що має на увазі перенаправлення відвідувачів сайту на схожі сторінки, або ж креативно оформити сторінку з даної помилкою, тим самим заявивши про себе як про просунутої компанії.

Висновок

Навіть якщо не допускати всі ці помилки, але не турбуватися про створення корисного контенту для клієнтів, ніяка SEO-оптимізація не дозволить просунути сайт на перші позиції пошукової видачі. Навіть самі пошукові системи стверджують, що кращий спосіб просування інтернет-магазину – це створення корисних статей.

Please follow and like us:
Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

Схожі статті

Як підвищити ефективність роботи менеджерів з продажу

Кожен власник успішного інтернет-магазину знає, яку суму він повинен заплатити своїм менеджерам і за який обсяг роботи. Це пов’язано з
Читати далі…

Для чого потрібні знижки в інтернет-магазині та як їх правильно використовувати

Більшість інтернет-магазинів надає своїм покупцям знижки та акційні пропозиції. Однак перш, ніж сліпо слідувати їх прикладу, давайте розберемося, для чого
Читати далі…

Основні особливості визначення цільової аудиторії та вплив даного параметра на розвиток інтернет-магазину

Протягом багатьох років реклама дозволяє підвищувати ефективність торгівлі. Однак щоб рекламна компанія дійсно дозволяла підвищувати успішність бізнесу, необхідно задати їй
Читати далі…

Що таке конверсія, для чого її потрібно підвищувати та як це зробити

Конверсія – це загадкове слово, яке не відоме починаючому власнику бізнесу. Тому в даній статті ми розберемося, що собою являє
Читати далі…

Що таке професійне вигорання і як повернутися до роботи з новими силами

Якщо думка про відвідування своєї роботи викликає нездужання, а спогади про робочий процес – тугу і бажання залишитися в ліжку,
Читати далі…

Що таке професійне вигорання і як повернутися до роботи з новими силами

Якщо думка про відвідування своєї роботи викликає нездужання, а спогади про робочий процес – тугу і бажання залишитися в ліжку,
Читати далі…

Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

ДО


Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.