Маркетинговий аудит сайту

Главная » Додаткові послуги » Маркетинговий аудит сайту

Згідно із статистичних даних, тільки 1 з 30-ти сайтів вважається успішним. Більше того, при відвідуванні інтернет-ресурсу тільки 2 з 100 користувачів доходять до завершального етапу покупки товару або послуги. Виправити подібну статистику та досягти більш високих показників для сайту дозволить маркетинговий аудит. Дана процедура є комплексом дій, спрямованих на перевірку ефективності сайту, перевірку його функціональності та якості розміщеної для нього реклами.

У ЯКИХ ВИПАДКАХ НЕОБХІДНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ

Головною метою маркетингового аудиту є виявлення помилок і бар’єрів, що перешкоджають підвищенню рівня продажу, які були створені під час процесу розробки та заповнення веб-ресурсу. Дана процедура необхідна в наступних випадках:

  • компанія отримує недостатню кількість замовлень на сайт від перехідних до потенційних клієнтів;
  • при низькому рівні конверсії та високому рівні відвідуваності ресурсу;
  • при частому отриманні скарг від відвідувачів сайту щодо низького функціоналу;
  • в разі виникнення у клієнтів проблем зі створенням власного облікового запису, виконання замовлень або пошук інформації про той чи інший продукт.

Однак звичайний маркетинговий аудит дозволить зрозуміти лише частину проблем, що призводять до того, що клієнти звертаються за покупкою товарів та послуг до конкурентів. Щоб повною мірою усвідомити всі недоліки порталу, експерти рекомендують провести комплексний маркетинговий аудит, який включає наступні види робіт:

  • повний аналіз пропонованих товарів та послуг;
  • аналіз наповнення ресурсу, включаючи опис товарів і розділів, а також зміст блогів;
  • перевірка всіх функцій сайту, починаючи від переходу з одного меню в інше та закінчуючи роботою форми зворотнього зв’язку;
  • складання детального звіту про недоліки та написання рекомендацій щодо підвищення комерційної ефективності.

Важливо звернути увагу, що маркетинговий аудит обов’язково повинен виконуватися досвідченими фахівцями, так як дана процедура вимагає глибоких знань в економіці, маркетингу, а також у сфері проектування сайтів.

ЯКІ РОБОТИ ВКЛЮЧАЄ МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ

Розроблений кращими фахівцями маркетинговий аудит являє собою комплекс перевірок, що складається з декількох етапів, а саме:

  •  аналізу первинних даних, що включає перевірку основної інформації про саму компанію, про пропоновані нею товари або послуги, про цільову аудиторію, а також аналіз
  • відомостей про найближчих конкурентів;
  •  перевірка ефективності веб-ресурсу шляхом аналізу його текстів і зображень, які повинні мотивувати відвідувача на придбання товарів та послуг, а також перевірка точності опису й характеристик;
  •  аналіз правильного налаштування оптимізації для пошукових систем Google і Yandex;
  •  перевірка відвідуваності порталу, що включає порівняння кількості угод з кількістю відвідувань, визначення часу знаходження клієнтів на сайті, аналіз поведінки потенційних покупців;
  •  детальне вивчення роботи кожної функції сайту;
  •  складання звіту;
  •  надання рекомендацій щодо підвищення ефективності ресурсу та збільшення кількості продажу.

Для більш детального вивчення та складання грамотної програми для підвищення рівня конверсій власникам малого, середнього та великого бізнесу рекомендується використовувати послугу комплексного маркетингового аудиту. Вкладення коштів у цей процес дозволить протягом тривалого часу отримувати більш високий дохід, який з легкістю дозволить окупити аудит.

ВАРТІСТЬ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ

Вартість даної послуги для кожного сайту індивідуальна та залежить від ряду параметрів. Звернувшись до наших менеджерів, ви зможете в найкоротші терміни отримати унікальну пропозицію з повним розрахунком вартості всіх робіт.

Please follow and like us:
Коллектив сайта

Коллектив сайта

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (1 оценок, среднее: 5.00 из 5)
Loading...
Ще немає свого сайту?
Створіть свій інтернет сайт з нами.

Детальна інструкція запуску успішного інтернет-магазин з продажу сумок

Сумочки для щоденних прогулянок, клатчі для свят, невеликі планшетки для ділових зустрічей і великі сумки для подорожей – все це
Читати далі…

Особливості створення та просування інтернет-магазину меблів

Існуючі сьогодні інтернет-магазини продають практично все, починаючи від книг і закінчуючи автомобільними запчастинами. Однак більшість подібних товарів і без цього
Читати далі…

Як правильно написати тексти для розділів інтернет-магазину

Текстова складова сайту інтернет-магазину є далеко не найважливішою частиною. Однак, незважаючи на це, вона також здатна залучати клієнтів і приносити
Читати далі…

Як відкривати онлайн-магазин товарів для офісу та канцелярії

Усі магазини, які функціонують в режимі онлайн та офлайн і продають офісну продукцію, можна розділити на два основних напрямки: продаж
Читати далі…

Як налаштувати ефективну email-розсилку для інтернет-магазину

Найчастіше для встановлення клієнтських відносин з web-ресурси з продажу товарів і послуг використовують розсилку листів електронною поштою, яку фахівці називають
Читати далі…

Як легко та швидко запустити інтернет-магазин прикрас

У даній статті кожен бажаючий приступити до продажу прикрас зможе знайти безліч корисної інформації, а саме відповіді на питання: чи
Читати далі…

Заповніть заявку і ми Вам зателефонуємо!


ОБЕРІТЬ ЧАС ДЛЯ ДЗВІНКА:

ДО


Відправляючи форму, Ви погоджуєтесь з умовами зберігання персональних даних.